We use cookies to make your experience better. To comply with the new e-Privacy directive, we need to ask for your consent to set the cookies. Learn more.
Choose your device
Place an order
Make the most of it
Start enjoying your device worry-free and decide whether to upgrade or return when the subscription period ends.Say goodbye to high pricing and long-term financing. Enjoy up to 30% smaller payments compared to regular hire purchase.There are no hidden fees or additional costs. Start enjoying your device worry-free and decide whether to upgrade or return when the subscription period ends.
With Smart Deal you can subscribe a wide range of Apple devices and accessories. Pick the monthly payment and duration that fits your needs. Your monthly payment includes insurance*, so you don’t need to worry about theft or accidents.
*Montlhy payment includes insurance in case you have chosen Smart Deal package with insurance.
Hüppa läbi meie esindusest ja aitame Sul uuendada oma iPhone'i ning vaevata üle tõsta andmed
more informationCome and have a look, touch and try the latest Apple models, get advice from iDeal experts and choose the device that is best fit for you.
iDeal experts will assess the condition of the existing device.
The link to activate your Smart Deal service will be sent through sms or e-mail. Pay the first rental payment and start enjoying your device worry-free until the end of subscription period
If desired, our experts will help you set up the new device and transfer data from the old to the new one. And it's all free for you.
alates 33,62 €/kuus.
Read morealates 38,48 €/kuus.
Loe rohkemalates 43,66 €/kuus.
morealates 48,51 €/kuus.
moreMakske vähem ja kasutage uusimat seadet:
Smart Dealiga uuendamine on jätkusuutlik:
Kui tagastate oma praeguse telefoni siis aitame sellele leida uue omaniku või taaskasutame seda mõnel muul viisil. Nii ei koorma me oma planeeti.
*Montlhy payment includes insurance in case you have chosen Smart Deal package with insurance.
See on ajavahemik, mille jooksul klient maksab pangale igakuiseid osamakseid, kui ta otsustab oma vana seadme säilitada ja mitte valida uut, kui tuleb aeg vana seadet vahetada uue vastu. Laenuperiood sõltub Smart Deali pakkumise raames valitud seadmest või seadmetest (36 kuud iPhone’i ja Apple Watchi puhul, 46 kuud iPadi puhul, 50 kuud Maci puhul). Laenuperiood määratakse kindlaks nii, et pärast asendusperioodi makseid kokku tuleb tasuda seadme jääkväärtusega võrdne summa.
Näiteks ostab klient iPhone’i, mille võib 24 kuu pärast välja vahetada. Laenuperiood on 36 kuud. Kui klient otsustab 24 kuu möödudes seadet mitte välja vahetada, võib ta jätkata igakuiseid makseid veel 12 kuu jooksul (kokku 36 kuud) ja maksta igakuiseid osamakseid veel 12 kuu jooksul ning jätta seade endale.
Pank rahastab seadmete ostu ja annab ostu ajal laenu. Lepingu kestus sõltub valitud seadmest ja on lepingus täpsustatud (36 kuud iPhone’i ja Apple Watchi puhul, 46 kuud iPadi puhul, 50 kuud Maci puhul).
Kui klient soovib seadme 24 või 36 kuu möödudes asendada uue seadmega, sõltuvalt valitud seadmest (24 kuud iPhone’i, Apple Watchi puhul, 36 kuud Maci, iPadi puhul), valib ta uue seadme ja sõlmib uue Smart Deali lepingu. Seejärel korraldatakse kliendilt kasutatud seadme ostu ja vana leping lõpetatakse (tingimusel, et makseid ei ole tegemata jäänud ja tagastatud seade vastab tavapärase kulumise kriteeriumidele).
Kui seade on kahjustatud, ei mõjuta see igakuiseid tagasimakseid, kuid kui klient otsustab seadme 24 või 36 kuu möödudes välja vahetada, hinnatakse seadme seisukorda ja kahjustuse ulatust. See võib mõjutada summat, mille eest seade kliendilt ostetakse. Kui seadme seisukord ei vasta tavapärasele kulumisele, makstakse pangale ainult seadme turuväärtus. Kliendile jääb vana lepingu jäägi katmine ja pank teavitab teda selle menetluse järgmistest sammudest.
Kui klient otsustab seadme välja osta, jätkab ta igakuiste osamaksete tasumist kuni laenulepingu lõpuni - igakuised osamaksed jäävad samaks.
Soovitatav on säilitada originaalpakend. Kui seda ei ole enam olemas, võib klient tuua seadme iDeali müügisaali tagastamiseks ilma originaalpakendita.
Kui klient otsustab vahetuse teha kodus ja tal puudub originaalpakend, hindab ta ise, kas ta saab seadme ohutult pakendada. Kui see ei ole võimalik, saadetakse pakendimaterjal kliendi soovil tema koju. Kuna iga uus pakend ja täiendav logistika avaldab keskkonnamõju, soovitame kliendil selle mõju vähendamiseks igal juhul säilitada originaalpakend, et see keskkonnamõju oleks väiksem.
Kui seade tagastatakse iDeali kauplusesse, viib hindamise läbi iDeal. Kui seade tagastatakse kliendile vahetuse kodust korral, saadetakse see otse spetsialiseerunud ettevõttele, mis teostab hindamise.
Kui klient ei nõustu hindamisega, on tal mõlemal juhul võimalik oma seade tagasi saada.
iDeal.ee © All rights reserved 2024
iDeal Group AS | Tartu mnt 80, 10112 Tallinn, Estonia
Technical support: 1211 (1.99€/minute)
iDeal.ee customer support: send an e-mail +372 686 9007 (Mon–Fri
9:00–18:00)
Tallinna hooldus: Send an e-mail +372 686 9020 (Mon–Fri 9:00–18:00)
Tartu hooldus: Send an e-mail +372 686 9024 (Mon–Fri 9:00–18:00)